Slavne osobe

Dmitrij Kiselev - biografija i osobni život novinara

Pin
+1
Send
Share
Send

Ime: Dmitrij Kiselev (Dmitrii Kiselev)

Srednje ime: K.

Datum rođenja: 26. travnja 1954. (65 godina)

Mjesto rođenja: Moskva

visina: 177 cm

težina: 80 kg

Istočni horoskop: Konj

Karijera: TV voditelji 150 mjesto

Foto: Dmitrij Kiselev

Otkaz Kiseleva s Državnog radija i televizije

S početkom temeljnih promjena u Uniji i početkom borbe bivših republika za neovisnost, TV voditeljica otpuštena je s Državne televizije i radija. Bila je to 1991. godina. Dmitrij je odbio čitati u zraku vladinu izjavu o događajima u baltičkim zemljama. Vodstvo radio kanala bilo je na strani Vlade.

Iste godine Kiselev je počeo raditi u programu Vesti. Bio je među onima koji su sudjelovali u stvaranju novog formata na televiziji i radiju, surađujući sa stranim televizijskim i radio emisijama.

Godinu dana kasnije, u tvrtki Ostankino, počeo je voditi Panoramu. Kasnije je Kiselyov otišao u Helsinki kao dopisnik agencije Ostankino.

Rush Hour je program čiji je voditelj Vlad Listyev. Nakon ubojstva Listjeva, Kiselyov je postao vođa.

Na kanalu REN, koji je počeo s radom 1996., Dmitrij je bio domaćin programa pod nazivom "Nacionalni interes". Sam ga naziva ne političkim, već filozofskim. S vremenom se ovaj program počeo svakodnevno pojavljivati ​​na kanalu "Rusija".

"Obećavajući televizijski formati" nova je televizijska kuća u čijoj je organizaciji sudjelovao Dmitrij Konstantinovič.

Od 1999. godine TV voditelj pojavljivao se u programu "Prozor u Europu", a autor i voditelj bio je Kiselev. Publika ga je gledala na moskovskom kanalu TV-6.

Osobni život Dmitrija Kiseleva

Kiselev osobni život može se nazvati olujnim. Prvi brak bio mu je student. Sa sedamnaest godina mladić je studirao medicinsku školu. Njegova supruga bila je razrednica po imenu Alena. Raspali su se za manje od godinu dana. Zanimljivo je da su supružnici imali isti dan i godinu rođenja.

Nakon što je upisao sveučilište u Lenjingradu, Dmitrij se ponovno oženio. Izabranica se zvala Natalya. Godinu dana kasnije, student je već bio oženjen trećim brakom. Ime njegove supruge je Tatyana.

Kiselyov se četvrti put oženio nakon sveučilišta, kada je počeo raditi na Državnom radiju i televiziji SSSR-a. Godinu dana kasnije, supruga, kojoj se zove Elena, rodila je sina po imenu Gleb. Kad je djetetu bilo godinu dana, Dmitrij Konstantinovič napustio je obitelj. Njegova peta supruga bila je Natalia.

Šesta supruga pojavila se u Kiselevu 1998. godine. Postala je Kelly Richdale.

Sedmi put se oženio godinu dana kasnije. Ovoga puta izabranica je bila Olga. U to je vrijeme TV voditelj izgradio vlastitu kuću na Krimu. Kao ljubitelj jazz glazbe, tamo je održao jazz festival, koji je osnovao 2003. godine, a nazvao ga je "Jazz Koktebel". Ovaj je festival postao godišnja manifestacija. Dok je bio u Koktebelu, vozio se tamo gumenim čamcem

Konstantinovič ugleda djevojku kako stoji na obali. Bila je studentica Maša iz Moskve. U to je vrijeme studirala na Institutu za praktičnu psihologiju i psihoanalizu. Masha je već imala sina Fedora. Godinu dana nakon što su se upoznali, održalo se njihovo vjenčanje. Marija je 2007. rodila sina Kostya, a tri godine kasnije Barbara je rodila kćer. Supruga Kiseleva diplomirala je na tri sveučilišta s odličjima i trenutno dobiva svoje četvrto obrazovanje. Planira raditi kao psihoterapeut.

Hobiji Dmitrija Kiseleva

Nažalost, sretan tata rijetko viđa djecu, praktički nema slobodne dane. Obično odlazi ujutro, kad djeca još spavaju, a vraća se najranije u devet ili čak jedanaest navečer. TV voditelj često radi na motociklu, samo zimi mijenjajući se u automobilu.

Bilo je vremena kada je Dmitrij Konstantinovič zadržao četiri konja, ali nakon što je pao automobilom s mosta u vodu i zadobio kompresijski prijelom kralježnice, više se nije mogao baviti konjičkim sportovima. Nošena motocrossom, TV voditeljica zadobila je tešku ozljedu - puknuće ligamenta na koljenu, podvrgnuta je tri operacije i godinu dana hodala je na štake. Nakon toga je Kiselev predstavio jednog konja svom treneru, prodao jednog i dva konja prebacio u ustanovu za skrb o djeci.

Najstariji sin TV voditelja Gleb već je punoljetan, uvijek su održavali vezu, puno su putovali zajedno. Sin je dijelio očevu strast prema konjima. U selu kuće Kiselev, Gleb ima svoju sobu u kojoj živi, ​​dolazi u posjet.

Dmitrij Konstantinovič tečno govori norveški, engleski i francuski jezik, a osim toga čitao je islandski, švedski i danski.

Djetinjstvo i proučavanje

Politički promatrač rođen je 26. travnja 1954. u Moskvi. Odrastao je i odrastao u obitelji nasljednih intelektualaca. Rođak je poznatog skladatelja i dirigenta Jurija Šaporina. Dmitrijevi roditelji željeli su da njihov sin poveže njegovu budućnost s glazbom, pa su ga poslali u odjeljak za glazbu, gdje je studirao gitaru.

Nakon što je dobio školsku potvrdu, mladić podnosi dokumente jednoj od prijestolnica medicinskih škola. Njegovo prvo obrazovanje nikada nije dobro došlo. Sa zanimanjem za strane jezike, 1973. budući domaćin završnog programa „Vijesti tjedna“ ušao je u Lenjingradsko državno sveučilište na odsjeku skandinavske filologije. U to vrijeme sanjao je da postane diplomat.

Profesionalna djelatnost

TV voditelj i novinar Dmitrij Kiselev počeo je graditi svoju karijeru odmah nakon diplome. Prvo radno mjesto bila je Državna radiotelevizija, kojoj je dao 10 godina svog života. Dužnosti mladog stručnjaka uključivale su informaciju o stranoj publici informiranjem o događajima koji se odvijaju u Sovjetskom Savezu. Dobra dikcija, kreativan pristup poslu, odgovornost - Sve su te osobine omogućile ambicioznom novinaru da zasvijetli pred vlastima.

Usred perestrojke Dmitrij je odbio dati glas cijeloj državi službene izjave o nemirima u Litvi, uslijed kojih je otpušten s državne radiotelevizije.

1989. godine počeo je raditi na Centralnoj televiziji SSSR-a kao parlamentarni dopisnik programa Vremya, a zatim je postao član osoblja informativno-analitičkog programa Vesti. Pored toga započinje njegova aktivna suradnja s nekoliko stranih publikacija. Godine 1992. postao je domaćin Međunarodne panorame. Od proljeća 1995., nakon smrti Vladislava Listyeva, postalo je lice programa Rush Hour.

Od 1997. do 2003. emitira na sljedećim televizijskim kanalima:

Od 2000. do 2004. radio je kao urednik informativne službe ukrajinske televizijske kompanije ICTV. 2003.-2008 Bavi se rejting televizijskim projektima, među kojima valja istaknuti:

Dmitrij Kiselev uspio se dokazati kao redatelj. Autor je nekoliko dokumentarnih filmova.

2008. godine iskusni stručnjak postaje desna ruka šefa medijskog holdinga VGTRK, nakon čega napušta program Vesti, ali nakon 4 godine vraća se na dosadašnje dužnosti.

Krajem 2013. stvorena je novinska agencija Russia Today na temelju RIA Novosti, čiju je čast voditi Dmitrij Kiselev.

Djetinjstvo i mladost

Dmitrij Kiselyov - rodni muskov. Rođen je u travnju 1954. u inteligentnoj glazbenoj obitelji. Kiselev je rođak poznatog skladatelja i dirigenta Jurija Šaporina. Dmitrij je stekao i glazbeno obrazovanje u klasi klasične gitare.

Dmitrij Kiselev u mladosti

Po završetku škole, Dmitrij Kiselyov upisao je jednu od medicinskih škola glavnog grada. No, nakon što je diplomirao, odlučio je da ne nastavi medicinsko obrazovanje, već je postao student na Sveučilištu A. A. Zhdanov u Lenjingradu, izabrajući za sebe filološki fakultet i skandinavsku filologiju. Na sveučilištu je diplomirao 1978. godine.

Televizija

Profesionalna biografija Dmitrija Kiselyova započela je odmah nakon diplome. Prvo radno mjesto Kiseleva bilo je u Radio-televiziji SSSR-a. Ovdje je novinar više od 10 godina radio u jednom od najprestižnijih i najvažnijih sektora zaduženih za praćenje života zemlje u inozemstvu. Velika odgovornost, kontrola nad svakom riječju, intonacija - mladi novinar Dmitrij Kiselev savršeno se nosio s tim zahtjevima.

Godine 1988. Dmitrij Kiselyov prebačen je u redakciju vijesti programa Vremya, gdje je postao voditelj i obavljao političke preglede.

Novinar Dmitrij Kiselev

Tijekom raspada i dramatičnih promjena u SSSR-u, Dmitrij Kiselev otpušten je s državne radiotelevizije. Odbio je pročitati službenu izjavu vlade o događajima u jednoj od republika. Ubrzo su ga odveli u program Vesti, a čovjek postaje jedan od kreatora novog televizijskog i radijskog formata, aktivno surađujući sa stranim kolegama.

1992. Dmitrij Kiselev počeo je voditi informativni program Panorama. Kasnije ga je, kao vlastitog dopisnika, poslao u Helsinki, gdje je radio za agenciju Ostankino.

Nakon ubojstva Vladislava Listjeva 1995. godine na njegovo mjesto imenuje se iskusni TV voditelj. Sada Kiselev vodi emisiju "Rush Hour" na Channel 1. Istovremeno, Dmitrij postaje domaćin drugog programa pod nazivom "Prozor u Europu", ali program napušta godinu dana kasnije.

Vodeći program "Rush Hour" Dmitrij Kiselev

Novinarka je 1997. vodila talk show pod nazivom "Nacionalni interes". Isprva se program emitirao samo na RTR kanalu, a potom i na ukrajinskom ICTV-u. Kratko je vrijeme Dmitrij Kiselyov vodio noćno izdanje programa "Događaji".

U studenom 2003. ukrajinske kolege izrazile su nepovjerenje prema Kiselyovu, optužujući ga za iskrivljivanje informacija. Ubrzo je novinarka smijenjena s posla.

Od 2003. do 2004., Dmitrij Kiselev radio je na novim programima pod nazivom Jutarnji razgovor i autoritet. A od 2005. do 2006. vodio je dnevni informativno-analitički program Vesti + i Vesti. Pojedinosti “na TV kanalu“ Rusija ”.

Dmitrij Kiselev u emisiji "Vijesti tjedna"

Osim toga, u ljeto 2008. godine Dmitrij Kiselev imenovan je zamjenikom generalnog direktora holdinga VGTRK, nakon čega je napustio program Vesti. No, u rujnu 2012. novinar se ponovno vratio u upravljanje popularnim informativnim programom, koji se sada zove "Vijesti tjedna". Ona ide na središnji kanal "Rusija", koji se od siječnja 2010. naziva "Rusija-1".

U prosincu 2013. na temelju RIA Novosti pojavila se "Međunarodna novinska agencija" Russia Today ", čiji je generalni direktor imenovan Dmitrij Kiselev.

Dmitrij Kiselev - šef MUP-a "Rusija danas"

Predsjednički dekret novoj je misiji povjerio odgovornu misiju: ​​da pokriva rusku politiku izvan zemlje. Sam novinar tvrdi da svoj zadatak vidi u vraćanju stava prema Rusiji kao zemlji s dobrim namjerama.

2014. godine novinska agencija Russia Today pokrenula je multimedijski projekt Sputnik, koji je počeo emitirati u tri desetine zemalja odjednom. Svaki materijal pripremaju lokalni novinari vodeći računa o specifičnostima i interesima publike. Cilj Sputnjika je pružiti alternativni prikaz događaja i osloboditi društvo unipolarnog, jednostranog pristupa, "koji je dosadio svijetu".

Kritike i skandali

Nakon što je Dmitrij Konstantinovič postavljen za šefa novinske agencije Russia Today, niz vodećih zapadnih medija objavio je članke u kojima je Kiselev nazvao "prokremljskih homofobičnog televizijskog voditelja" i stvorio Russia Today pokušaj Vladimira Putina da uspostavi kontrolu nad medijima.

Guardian je napisao da je Dmitrij Kiselyov stekao slavu zahvaljujući svojim "anti-gejevima, antiameričkim i anti-oporbenim pogledima". Novinar je čak uvršten na drugi dio liste sankcija EU-a, gdje se našao među ruskim političarima i državnicima, za koje vrijede vizne restrikcije.

Dmitrij Kiselev i Evgeny Kiselev

Dmitrija Kiselyova u Ukrajini nazivaju i „kremlovim propagandistom“, optužujući ga da iskrivljuje istinite informacije. Jevgenij Kiselyov, Dmitrijin kolega, koji danas radi u Ukrajini, a koji je postao poznat po oštrim kritikama politike Vladimira Putina i Rusije, nazvao je čovjeka "čak i ne imenjakom". Zapravo su novinari samo imenjaci, nemaju obiteljske veze.

U ljeto 2014. Služba sigurnosti Ukrajine u vezi s Dmitrijem Kiselyovem pokrenula je kazneni predmet na osnovu članka "financiranje terorizma, pomoć terorističkim aktivnostima". Ruska TV voditeljica i Međunarodni institut za tisak na čelu s njim osumnjičeni su za financiranje separatističkih organizacija u Ukrajini. U odgovoru, Dmitrij Kiselyov opisao je optužbu kao "nastavak fantazija u kojima Natsiks živi na vlasti u Kijevu".

U proljeće 2016. hakeri su objavili da mogu hakirati sadržaj dva poštanska sandučića i dopisu Dmitrija Kiselyova na WhatsApp-u. Navodno je ukradena količina podataka od 11 GB, što je obuhvaćalo razdoblje od 2009. do 2016. godine. Prema hakerima, ukradene informacije sadrže mnoštvo inkriminirajućih dokaza, uključujući i financije i imovinu novinara, kupnju elitnog stana na Bulevaru Tsvetnoy, osporavanje osobnih sankcija koje je uvela EU, kao i kupnju gotovog diplomskog rada za njegovu suprugu. No činjenica "krađe" nije dobila nikakvu potvrdu.

U svibnju 2016. dogodio se neugodan incident između Kiselyova i glavnog urednika Moskovskog Komsomoleta Pavela Guseva. Potonji je, poput Dmitrija Kiselyova, uvršten na "listu sankcija Petra Porošenka" i izrazio je iznenađenje ovom okolnošću nazivajući sebe prijateljem Ukrajine.

Na to je TV voditelj u izdanju "Vesti Nedeli" od 29. svibnja 2016. ironično napomenuo da je od svih koji su na popisu "samo je Pavel Gusev ogorčen, oni kažu, kako sam ja, svoj, buržoask!" Nakon puštanja programa, Pavel je svog kolegu nazvao "seksotom i prevarantom" i savjetovao da se suzdrži od sastanka s njim.

Ipak, danas je Dmitrij Kiselev jedan od najpopularnijih TV voditelja u Rusiji i inozemstvu. Ovo je osoba s enciklopedijskim obrazovanjem, koja govori 4 strana jezika, razumije glazbu, književnost, umjetnost. Intervju s popularnim TV voditeljem odaju počast ruskim i stranim državnicima. Intervju s Kiselevom dao je armenski predsjednik Serzh Sargsyan 2016. godine.

U 2017. godini Dmitrij Kiselyov radi kao domaćin Vesti Nedeki i ostaje generalni direktor novinske agencije Russia Today.

Dmitrij Kiselev sada

2018. kanal Rusija-1 nominirao je projekt Vesti Nedeli za nacionalnu televizijsku nagradu TEFI u nominaciji Informativni i analitički završni program, a Dmitrij Kiselyov za najboljeg voditelja takvog programa. Međutim, u obje kategorije statuu Ernsta Neizvestnya oduzeli su TV kanal REN i emisija "Dobrov u eteru".

Dmitrij Kiselev s TEFI nagradom

Televizijska voditeljica je 2019. namjeravala održati rap festival na Krimu, na koji je već pozvala zainteresirane glazbenike. Događaj će se, prema informativnim stranicama, održati na kraju festivala jazz glazbe, koji se na Krimu održava na inicijativu Dmitrija Kiseleva od 2003. godine. Gosti čekaju neočekivanu reinkarnaciju televizijske zvijezde - Dmitrij je obećao da će recitirati vlastiti sastav.

Rap je, prema novinarima, postao fenomen koji se ne može zanemariti, štoviše, oni su na njega prekriveni i jednostavno ne može ostati podalje. Suglasnost vlasti poluotoka već je dobivena, Ministarstvo turizma je u glazbenom događaju vidjelo dodatni način privlačenja turista i, sukladno tome, financijske injekcije.

Dmitrij Kiselev u 2018. godini

Kiselev je komentirao i rastući val sukoba repera s vlastima u jesen 2018. godine, izražen u širokoj otkazivanju koncerata izvođača.Prema Dmitriju, miran dijalog je neophodan, banalne zabrane izravan su put u sukob i trebaju li država neprijatelji pred svojim građanima koji jednostavno misle drugačije.

Ruski novinar i TV voditelj

Dmitrij Konstantinovič Kiselev - Ruski novinar i TV voditelj, generalni direktor ruske međunarodne novinske agencije Russia Today, zamjenik generalnog direktora All-Russian Državne televizije i radio-difuzne kompanije.

Djetinjstvo i obrazovanje Dmitrija Kiseleva

Dmitrij Kiselev rođen je 26. travnja 1954. u Moskvi u obitelji glazbenika.

Njegov djed bio je plemić po prezimenu Nije dobro, došao iz Zapadne Ukrajine, bio je potpukovnik carske vojske i šef inženjerskih službi generala Brusilova ", rekao je sidro za ukrajinski list Facts.

Dmitrov otac, rekao je, potječe iz tambovskih seljaka, iako je također povezan s Ukrajinom, 1937. godine služio je u Kijevu u konjici. Također, prema Kiselyovu, među njegovim precima bili su Čumaci koji su trgovali solju.

Ujak Dmitrij Kiselyov - poznati skladatelj Jurij Shaporin, U biografiji Dmitrija Kiselyova Wikipedija primjećuje da je njegov stric savjetovao dječaka da se bavi glazbom. Dmitrij je završio glazbenu školu gitare.

Međutim, Dmitrij se glazbom nije bavio svojom profesijom. Isprva je odlučio postati liječnik. Nakon škole upisao je medicinski fakultet, ali nakon što je diplomirao, Dmitrij nije nastavio medicinsko obrazovanje.

"Ja sam medicinska sestra, mogu davati injekcije, mogu stavljati klime. Znate, ponekad mi to pomaže - rekao je Dmitrij Kiselev o svom prvom školovanju.

Tada je budući novinar otišao u Lenjingrad i upisao Filološki fakultet (izabrao je skandinavsku filologiju) na Sveučilištu. AA Zdanovkoji je diplomirao 1978. godine. Tada je Dmitrij Kiselev sanjao da napravi karijeru kao diplomat.

Radna biografija Dmitrija Kiseleva

Dmitrij je napravio prve korake u novinarstvu na Državnom radiju i televiziji SSSR-a. Ovdje je mladi novinar radio desetak godina u sektoru zaduženom za praćenje života zemlje u inozemstvu.

Rad u ovom odjelu naučio je Kiseleva da kontrolira svaku njegovu riječ, pa čak i intonaciju.

1988. godine dogodila se poznata prekretnica u karijeri novinara, Dmitrij Kiselev preselio se u redakciju vijesti programa Vremya. Kao dio ovog programa, novinar je bio voditelj i također je provodio političke preglede.

No, kad su u zemlji počele dramatične promjene, Dmitrij je odbio pročitati službeno vladino saopćenje o događajima u baltičkim državama i izbačen je iz državne televizije i radiodifuzije, navodi se u Kiselevljevoj biografiji na Wikipediji.

Nakon nekog vremena Kiselyov je pozvan u program Vesti. Ovdje je Dmitrij postao jedan od kreatora novog formata televizije i radija. Započela je aktivna suradnja sa stranim novinarima.

Od tog trenutka, Dmitrij Kiselev bavio se opsežnim aktivnostima kao novinar i televizijski voditelj. Vodio je informativni program Panorama, a kao vlastiti dopisnik radio je u Helsinkiju za agenciju Ostankino.

Nakon tragične smrti Vladislav Listjev 1995. emitirao je "Rush Hour" na Channel 1. U istom je razdoblju Dmitrij vodio još jedan program - "Prozor u Europu" (1994-1996). Ali u ovom projektu Kiselev je radio oko godinu dana.

Dmitrij Kiselev je 1997. imao novu fazu u karijeri - postao je voditelj talk showa "Nacionalni interes", koji se emitirao na RTR-u. Tada se raspon programa proširio. Dmitrij Kiselev prebacio je emisiju na ukrajinski kanal ICTV.

Na Wikipediji Kiselev u biografiji izvještava da je novinar od veljače 1999. također autor i zakulisno sidro kolumne "Prozor u Europu" na jutarnjem kanalu "Dan za danom" (TV-6). Povrh toga, Dmitrij Kiselev vodio je noćno izdanje informativnog programa „Događaji“ TV centra TV i razgovora „U središtu događanja“.

Kiselev je od 2000-ih živio i radio u dvije države - Ukrajini i Rusiji. Bio je domaćin trenutačnog intervjua "U detalje s Dmitrijem Kiselovom", glavnim urednikom informativne službe ukrajinske televizijske kompanije ICTV. Vodio je program "Činjenice". U Ukrajini je Dmitrij Kiselev također napravio uspješnu karijeru.

Istodobno je inzistirao da je kijevsko razdoblje biografije samo trenutak, a njegova karijera kao novinara u Rusiji nije stala. Dmitrij Kiselev surađivao je s televizijskim kanalom Rusija-1, gdje je radio na emisijama Jutarnji razgovor i autoritet. Od 2005. do 2008., Kiselev je bio domaćin informativno-analitičkog programa Vesti + televizijske kuće Rossiya, te trenutnog intervjua s Vesti. Pojedinosti. "

U razdoblju od 2006. do 2012., Dmitrij je oživio talk show "Nacionalni interes", gdje je postao domaćin.

U ožujku 2012. zamijenio je Dmitrija Kiseleva Sergej Kurginyan kao domaćin u programu Povijesni proces.

Od siječnja 2013. Kiselyov je stalni domaćin božićnih intervjua s patrijarhom Kirillom na kanalu Russia-1.

Kratko razdoblje u svojoj aktivnosti Dmitrij Kiselev vodio je zanimljivu intelektualnu igru ​​"Znanje je moć" (jesen 2015.). U posjeti Kiselyovu Gennady Zyuganov, Karen Shakhnazarov, Aleksej Puškov, Nikolaj Drozdov, Vladimir Menshov, Joseph Kobzon i drugi.

Dmitrij Kiselyov dokazao se kao filmaš dokumentarnog filma. Autor je serija "SSSR: Sudar", "Saharov", "100 dana Gorbačova", "100 dana Jeljcina", "1/6 zemlje."

Godine 2015. program Vesti Nedeli s Dmitrijem Kiselevom s kanala Rusija-1 osvojio je nagradu TEFI-2015 u nominaciji Informativni program.

MUP "Rusija danas" (RIA "Novosti")

Krajem 2013. godine RIA Novosti izvijestila je da će se stvoriti nova struktura - međunarodna novinska agencija Russia Today. Dmitrij Kiselyov imenovan je generalnim direktorom. Prema Kiseleva, misija njegove organizacije je "vratiti dobar odnos prema Rusiji kao važnoj zemlji u svijetu s dobrim namjerama".

Krim, Koktebel

Biografija Dmitrija Kiselyova na Wikipediji izvještava da je novinar sagradio kuću u Koktebelu, a 2003. osnovao je festival Jazz Koktebel. Prema njegovim riječima, Kiselev, pokrenuo je i obnovu kuće-muzeja pisca i umjetnika Maximilian Voloshinu čemu su mu pomogli ukrajinski političari Dmitrij Tabachnik i Petro Porošenko.

Od 2012. sudjeluje u kreiranju koktel najbolje vinarije u Koktebelu kapaciteta do 4 tisuće boca godišnje.

Sankcije protiv Dmitrija Kiselyova

Nakon krimske krize u kolovozu 2014., rujna 2015., Dmitrij Kiselev uvršten je na listu sankcija od strane Ukrajine zbog stava o ratu na Istoku Ukrajine i aneksiji Krima Rusiji, koji uključuje 400 pojedinaca i 90 pravnih osoba. Također, šef RIA Novosti uvršten je na sankcijske liste Švicarske i Kanade, persona non grata u Moldaviji.

Dmitrij Kiselev lišen je državne nagrade Litvanije (medalja sjećanja). Dekret je potpisao predsjednik države. Dalia Grybauskaiteizvijestio u vijestima. Prema dužnosniku uprave Gribauskaite, razlog onoga što se dogodilo bio je taj što je Dmitrij Kiselev "klevetio čast nagrade".

Kiselyov je 2016. rekao da se njegov nećak Sergej borio u Donbasu. "Ima njemačku putovnicu. Međutim, nije mogao ostati podalje od onoga što se događa na istoku Ukrajine. U Gorlovki ili negdje, pokazao mi je fotografije ", rekao je čelnik RIA Novosti.

Pogledi Dmitrija Kiselyova

Novinar Kiselyov u zapadnim medijima optužen je za homofobiju zbog oštrih izjava protiv propagande homoseksualnosti u Rusiji. U intervjuu kanalu Eho Moskve, Dmitrij je objasnio svoje stajalište o ovom pitanju:

"Naš problem s homoseksualcima je taj što se ponašaju provokativno, ponašaju se kao žrtve, da, to jest, svjesno pozivaju, izazivaju situacije, tako da oni postanu žrtve. Nitko im ne smeta da se vole onako kako žele. Oni većini agresivno nameću manjinske vrijednosti. Možda će se društvo tome suprotstaviti. Naravno, ha? U raznim oblicima, uključujući brutalne oblike. "

Dmitrij Kiselev je 2017. savjetovao glavnog urednika odjeka Moskva Aleksej Venediktov konzultirati psihijatra nakon vijesti da je Venediktov zahtijevao da ispituje novinare VGTRK nakon napada na Tatyana Felgenhauer.

Osobni život Dmitrija Kiseleva

U biografiji na web stranici Know All, osobni život Dmitrija Kiselyova naziva se olujnim. Njegov prvi brak bio je student i kratkotrajan. Sa sedamnaest godina, kada je mladić bio na medicinskom fakultetu, njegova razrednica po imenu Alena postala mu je supruga. Dmitrij Kiselev i njegova prva supruga rastali su se za manje od godinu dana.

Nakon što je upisao sveučilište u Lenjingradu, Dmitrij se ponovno oženio. Izabranica se zvala Natalya. Godinu dana kasnije, student Dmitrij Kiselev već je bio oženjen trećim brakom. Ime njegove treće supruge je Tatyana.

Nadalje, u novinarskim biografijama u odjeljku "osobni život" navodi se da se Kiselev oženio četvrti put nakon fakulteta, kada je započeo karijeru u SSSR-ovoj radioteleviziji. Godinu dana kasnije, supruga, kojoj se zove Elena, rodila je sina Kiseleva po imenu Gleb. Kad je djetetu bilo godinu dana, Dmitrij Konstantinovič napustio je obitelj.

Natalia je postala njegova peta supruga, ali ni to nije zaustavilo osobni život voditelja.

Šesta supruga pojavila se s Dmitrijem Kiselevom 1998. godine. Postao joj je Kelly richdale (Kelly Richdale). Po sedmi put Dmitrij Konstantinovič oženio se godinu dana kasnije. Ovoga puta izabranica je bila Olga.

U to je vrijeme TV voditelj izgradio vlastitu kuću na Krimu. Kao ljubitelj jazz glazbe, tamo je održao jazz festival, koji je osnovao 2003. godine, a nazvao ga je "Jazz Koktebel". Ovaj je festival postao godišnja manifestacija. Dok je bio u Koktebelu, jašući tamo na svom gumenom čamcu, Dmitrij Konstantinovič vidio je na obali djevojku. Bila je studentica Maša iz Moskve. U to je vrijeme studirala na Institutu za praktičnu psihologiju i psihoanalizu. Masha je već imala sina Fedora.

Godinu dana nakon što su se upoznali, održalo se njihovo vjenčanje. Maria je 2007. rodila sina Kostya, a tri godine kasnije rodila se kćer Barbara. Posljednja supruga Dmitrija Kiselyova diplomirala je na tri sveučilišta i trenutno prima svoje četvrto obrazovanje, kaže biografija Dmitrija Konstantinoviča, Maria Kiseleva planira raditi kao psihoterapeut.

Hobiji i hobiji Dmitrija Kiseleva

Zajedno sa svojom obitelji, TV voditelj Dmitrij Kiselev živi u predgrađu Moskve, gdje se nalazi skandinavska kuća izgrađena prema njegovom projektu. Treba napomenuti da je gradnja trajala nekoliko godina, Kiselev je rekao da je aktivno sudjelovao u njoj, svladavši građevinsku specijalnost kao student. U dvorištu u bunaru nalazi se mali mlin koji nadopunjuje opći pogled na kuću.

TV voditelj često radi na motociklu, samo zimi mijenjajući se u automobilu. Dmitrij Kiselev poznati je ljubitelj motocikala i moto sporta, što se, nažalost, odrazilo i na njegovo zdravstveno stanje. Bilo je vremena kada je Dmitrij Konstantinovič zadržao četiri konja, ali nakon što je pao automobilom s mosta u vodu i dobio kompresijski prijelom kralježnice, više nije mogao jahati na konju. Nošena motocrossom, TV voditeljica je također zadobila ozbiljnu ozljedu - puknuće ligamenta na koljenu, podvrgla se tri operacije i godinu dana hodala na štake. Nakon toga je Kiselev predstavio jednog konja svom treneru, prodao jednog i dva konja prebacio u ustanovu za skrb o djeci. Najstariji sin TV voditelja Gleb već je punoljetan, uvijek su održavali vezu, puno su putovali zajedno. Sin je dijelio očevu strast prema konjima. U selu Kiselyovoj kući, Gleb ima svoju sobu u kojoj živi, ​​a dolazi u posjet.

Dmitrij Konstantinovič tečno govori norveški, engleski i francuski jezik, a osim toga čitao je islandski, švedski i danski.

Biografija

Stav političkog promatrača i novinara Dmitrija Kiseleva dvosmislen je među gledateljima i kolegama. Nazivaju ga "Putinovim propagandistom". Publikacija "Sugovornik" citirala je riječi radio voditelja i kolumnista Dmitrija Gubina da je Kiselev u mladosti "učio da se ne savija, ali i on se nije samo savijao - oblikovao se poput oštrog noža". I ujedno je napomenuo da se TV voditelj posvetio posvećenoj profesiji, za njega nije bilo beznadnih situacija.

Novinar i politički promatrač Dmitrij Kiselev

Kiselyov je sam u jednom dugom intervjuu objasnio da je propaganda „širenje ideja, informacija, ideološkog položaja, a„ Vijesti tjedna “promiču zdrave vrijednosti, zdrav patriotizam“. Svjetske novinske agencije, na primjer, Associated Press ili Reuters, rade isto - tumačim događaje, oblikujem stavove i vrijednosni sustav, ali Rusija nije dužna s njima se složiti.

Kritika protivnika

Nakon što je Kiselyov preuzeo kormilo novinske agencije Russia Today, na njega je pao navod o korupciji u Kremlju. Najviše su u tome uspjeli zapadni mediji, a čak se i prije toga nisu posebno žalili na izlagača, optužujući ga za homofobiju.

U jednoj od epizoda povijesnog talk showa pozvao je na paljenje srca ljudi netradicionalne seksualne orijentacije koji su poginuli u prometnim nesrećama, zbog čega se suočio s bijesnom reakcijom blogera koji su tražili kazneni progon zbog ekstremne prirode.

U Ukrajini je Kiselyov proglasio persona non grata. Godine 2014. SBU je protiv njega pokrenula krivični postupak. Na čelu "Međunarodnog instituta za tisak" osumnjičen je za financiranje milicija.

Izlagač je uvršten na listu sankcija EU, gdje se našao među ruskim oligarhom i dužnosnicima koji podliježu viznim ograničenjima.

Omiljene aktivnosti

Zajedno sa rodbinom, Dmitrij Kiselev živi u prigradskoj vikendici, sagrađenoj u skandinavskom stilu. Kako sam TV voditelj priznaje, aktivno je sudjelovao u izgradnji kuće, savladavši građevinske vještine još dok je bio student.

U toploj sezoni radije dolazi na radno mjesto motociklom. Zanimaju ga motocross i auto utrke, što nije najbolji način koji utječe na njegovo zdravlje.

Bilo je razdoblja u kojem je vođa zadržao četiri konja, ali nakon što je, nakon nesreće, dobio kompresijski prijelom kralježnice, morao je zaboraviti na konjičke aktivnosti.

Vozeći bicikl, Dmitrij Kiselev također je teško ozlijeđen. - s puknućem ligamenta koljena primljen je u bolnicu, gdje je morao proći nekoliko operacija, prisiljen je hodati na štakama godinu dana.

Osnivač je godišnjeg međunarodnog jazzovskog festivala Koktebel Jazz Party koji se održava u krimskom selu Koktebel. Tečno govori engleski, francuski i norveški jezik, a može čitati švedski i danski.

Pregledi osoba

Budući da je voditelj programa Vesti Nedeli, Kiselyov jedan od najpopularnijih i raspravljajućih medija u medijima, pažnja šire javnosti zaokuplja ga. Na Internetu možete pronaći kako izrazito bijesne kritike o Dmitriju Konstantinoviču, tako i pohvale za njega.

Ciljna publika je navikla gledati Kiselyova kao takvog žestokog branitelja Rusije, razbijajući neprijatelje zemlje svojim teškim argumentima. Prema kolegama miljenika vladajuće stranke, u običnom je životu potpuno drugačija - otvorenija, odgovornija i mirnija osoba, poštujući mišljenje sugovornika, čak i ako je s druge strane političkih barikada.

Nekada sam gledao vijesti na NTV-u, ali odnedavno vršim TV Rusiju 1 na kojoj djeluje odvratni voditelj Kiselyov. Njegov način predstavljanja publici čak i dosadne informacije koje mi se sviđaju. Može se vidjeti da je profesionalac koštane srži.

Bio sam iznenađen kad sam iz intervjua Dmitrija Kiselyova s ​​Jurijem Duduom saznao da njegov brat i brat već dugo žive u SAD-u i negativno govore o Rusiji.Vjerojatno ne komuniciraju zbog toga, pogotovo jer je domaćin nekako prijetio da će Ameriku pretvoriti u radioaktivni pepeo.

Jedan od najboljih vodećih na domaćoj televiziji. S velikim zadovoljstvom gledam njegov program. Poštuje svoju domovinu, odaje počast njenoj povijesti. Više je puta ukazivao na nedopustivost korištenja državljanstva kao argumenta za kritiku. Naziva sebe ne propagandistom, već publicistom, što ukazuje da se na Zapadu novinari ne boje braniti svoje stajalište.

Kad vidim i čujem Kiseleva, odmah želim zgrabiti daljinski upravljač i prebaciti kanal. U svojim komentarima i gestama voditelj podsjeća na nasilnika s prolaza. Agresivan način predstavljanja informacija i nametanja svog mišljenja kao jedinog ispravnog napona.

Posao na Radio-televiziji SSSR-a

Nakon diplome radio je u Centralnoj radioteleviziji za strane zemlje Državnog radija i televizije SSSR-a u norveškom i poljskom izdanju.

9. travnja 1989., na poziv Eduarda Sagalaeva, počeo je raditi na Centralnoj televiziji SSSR-a, gdje je bio parlamentarni dopisnik programa Vremya. Prvo izvješće sačinjeno je iz Tbilisija, a pokrivalo je događaje u vladinoj kući. Svojevremeno je bio vlastiti dopisnik u Norveškoj.

Od siječnja 1990. do ožujka 1991. voditelj je informativnog programa televizijskih vijesti koji se emitirao na Prvom programu središnje televizije. Zbog odbijanja da pročita unaprijed pripremljeni tekst o događajima u Vilniusu, suspendovan je iz vođenja informativnih emisija, nakon čega je neko vrijeme radio s njemačkim televizijskim kanalima ARD i RTL, kao i s japanskom televizijskom kućom NHK.

Karijera od 1991. do početka 2000-ih

U rujnu 1991., nakon kolovoznog puča i imenovanja novog vodstva Središnje televizije, vratio se u program Vremya, a bio je i voditelj programa Panorama. Do kraja 1996. radio je na različitim pozicijama u Državnoj radioteleviziji Ostankino (od 1995. - ORT, trenutno - Prvi kanal). U razdoblju od 1992. do 1994. bio je vlastiti dopisnik Ostankinove državne televizije i radiotelevizije na Beneluksu. U razdoblju od 1994. do 1996. bio je domaćin programa "Prozor u Europu" na istom televizijskom kanalu, za stvaranje koje je Kiselev dobio potporu Europske komisije s ciljem podrške demokratskim institucijama u Rusiji.

U ožujku 1995., nakon atentata na Vladislava Listyeva, bio je voditelj jedne od epizoda iz trenutnog intervjua "Sat Rush" TV kuće VID, koji je emitovan na Ostankino kanalu 1. Od 3. travnja 1995. - voditelj ovog programa na novootvorenom kanalu ORT. U početku je radio zauzvrat sa Sergejem Shatunovom, ali nakon odlaska vodio je program sam. Od početka listopada 1995. vodio je program zauzvrat s Andrejem Razbašem. Konačno je napustio program u rujnu 1996. godine.

Od 1997. do 2003. vodio je talk show "Nacionalni interes", koji se emitirao prvo na REN-TV, zatim na RTR-u od rujna 1997. do siječnja 1998., od veljače 1999. na TNT-u, od jeseni 1999. do siječnja 2002. - kao "Nacionalni interes 2000 (2001)" na TVC-u, zatim na ukrajinskom kanalu ICTV.

U prosincu 1997. osnovao je tvrtku „Perspektivni televizijski projekti“, koja je trajala nekoliko godina, radi proizvodnje vlastitih televizijskih programa.

Od veljače 1999., svojedobno je bio i autor i izvanreporterski prikazi stupca "Prozor u Europu" na jutarnjem kanalu iz dana u dan (TV-6).

Od 1999. do 2000. godine bio je domaćin večernjeg izdanja informativnog programa „Događaji“ TV kuće pod naslovom „U središtu događanja“.

Od početka do sredine 2000-ih živio je i radio u dvije države - Ukrajini i Rusiji. Od 2000. do 2006. - domaćin trenutnog intervjua "Pojedinosti sa Dmitrijem Kiselyov", od 2000. do 2004. - glavni urednik informativne službe ukrajinske televizijske kompanije ICTV. Tamo je vodio program "Činjenice". 26. novembra 2004. godine novinari kanala na sastanku s izvršnim direktorom ICTV-a Aleksandrom Bogutskim izrazili su svoje nepovjerenje Dmitriju Kiselovu, rekavši da iskrivljuje tu vijest. Tri dana kasnije generalni direktor najavio je uklanjanje Kiseleva iz upravljanja vijestima televizijske kuće. Kasnije je ICTV službeno odbio ovu poruku. Tijekom predsjedničkih izbora u Ukrajini 2004. godine, Dmitrij Kiselyov aktivno je sudjelovao u promociji na televiziji kandidata iz Stranke regija bliskog Moskvi Viktora Janukoviča koji je zauzvrat bio lojalan vlasniku ICTV-a Viktoru Pinchhuku. Nakon što je Victor Juščenko pobijedio na izborima, Kiselev je nastavio raditi na televizijskom kanalu do isteka ugovora u ožujku 2006.

Od 24. rujna 2000. do 9. studenog 2003. objavljen je na internetskoj stranici radio odjeka Moskve pod naslovom "Komentar tjedna". Vodio je seminare i radionice u internetskoj televizijskoj školi Manana Aslamazyan.

Tijekom 2003. godine, dok je trenirao na motokrosovoj stazi, teško je ozlijeđen - odrezao je dva ligamenta u koljenu, tri operacije su završene i proveo je godinu dana na štakama.

Na TV kanalu "Rusija-1"

Pitanje je kako se pozicionirati pred državnom novinskom agencijom ... Često, pod sloganom objektivnosti, iskrivljujemo sliku i na našu zemlju gledamo kao na tuđinu. Čini mi se da je to razdoblje destiliranog, dalekog novinarstva završeno. Ja sam se založio za ta načela, moje izjave možete lako pronaći na Internetu. Ali prošao sam određenu unutarnju evoluciju, što bi se moglo prenijeti riječima engleske poslovice da osoba koja u mladosti nije bila pobunjenik nema srce. A osoba koja nije postala konzervativac kad je postala zrelija - nema uma. Vjerujem da u svijetu ne postoji niti jedna publikacija koja je objektivna. CNN je objektivan? Ne. BBC objektivno? Ne. Objektivnost je mit koji nam se nudi i nameće. Zamislite, mladić, u najboljem slučaju, stavi ruku na djevojčino rame i kaže: "Znate, odavno sam vam želio reći da se prema vama odnosim objektivno." To je ono što čeka? Pa, vjerojatno ne.

Od 2003. do 2004. godine kontinuirano je radio na programima "Jutarnji razgovor" i "Autoritet". Od 2005. do 2008. bio je voditelj dnevnog informativno-analitičkog programa Vesti + na televizijskom kanalu Rossiya, a od 2005. do 2006. bio je domaćin Vesti. Pojedinosti. "

U razdoblju od 2006. do 2012., nakon posljednjeg povratka u Moskvu, na kanalu Rossiya domaćin je društveno-političkog talk showa Nacionalni interes, kasnije preimenovanog u Rusija-1. Dana 3. i 10. srpnja 2010. godine, u okviru ovog programa, moskovska strana ugostila je televizijski most Ukrajina-Rusija, zajedno s vodećom televizijom 1 + 1 TV kanalom Natalijom Moseychuk.

U 2006. do 2008. bio je domaćin večernjeg izdanja Vesti u paru s Marijom Sittel, dok je vrijeme programiranja povećano s 30 na 50 minuta.

Od srpnja 2008. zamjenik je generalnog direktora holdinga VGTRK, nakon imenovanja napustio je program Vesti. 9. i 16. rujna 2011., na TV kanalu „Kultura“ održavao je satne rasprave o televizijskoj seriji „Split“ pod nazivom „Dijelovi cjeline“.

U ožujku 2012. zamijenio je Sergeja Kurginyana u programu "Povijesni proces". Od 9. rujna 2012. - voditelj programa "Vijesti tjedna". U 2010. i od siječnja 2013. do danas - stalni domaćin božićnih intervjua s patrijarhom Kirillom na kanalu "Rusija-1". Od 19. do 28. studenog 2015. bio je domaćin intelektualne igre „Znanje je moć“.

Međunarodna novinska agencija "Russia Today"

9. prosinca 2013. objavljeno je da će se na temelju RIA Novosti - međunarodne novinske agencije Russia Today, stvoriti nova struktura. Dmitrij Kiselev imenovan je generalnim direktorom. Prema predsjedničkom dekretu, glavna zadaća nove agencije bit će "pokrivanje državne politike Ruske Federacije i javnog života u inozemstvu", a prema Kiselyovu, misija njegove organizacije je "vraćanje fer odnosa prema Rusiji kao važnoj zemlji svijeta s dobrim namjerama."

Upravni odbor za emitiranje (BBG) 9. travnja 2014. objavio je da je direktor Russia Today Dmitrij Kiselyov, kao odgovor na zahtjev iz ožujka za produljenjem ugovora o isteku ugovora za emitiranje radija Glas Amerike, u frekvenciji 810 ujutro, u pismu od 21. ožujka napisao je samo jednu frazu: "Nećemo surađivati." Šef BBG-a, Jeff Schell, rekao je da je raskid ugovora "pritisak Moskve na medijski prostor", te zatražio "jednake uvjete", jer ruski mediji "uživaju otvoren pristup emitovanju u SAD-u i širom svijeta." Ruski državljani zaslužuju istu slobodu pristupa informacijama. " Također je rekao da će BBG nastaviti raditi za rusku publiku na mrežnim platformama. Nije isključena organizacija emitiranja putem satelita.

U travnju 2016. hakeri su najavili hakiranje i krađu sadržaja dvaju poštanskih sandučića i prepiske WhatsAppa Dmitrija Kiselyova, koja je na aukciji do 15. svibnja. Obuhvaćeno je razdoblje od 2009. do 2016. s ukupnom količinom informacija od 11 gigabajta. Jedan od korištenih računa registriran je kod supružnika novinarke Marije. Tema je uglavnom posvećena projektima „Rusija danas“, u nizu se nalaze i podaci o financijama i imovini (među kojima su kupnja elitnog stana od 204 m² na Bulevaru Tsvetnoy za 162 milijuna rubalja u veljači 2014.), natjecanju osobnih sankcija koje je uvela EU, kupnja gotovih teza i stručnih članaka za suprugu. Među sugovornicima novinara bili su Valentina Fedotova, voditeljica sektora društvene filozofije Instituta za filozofiju Ruske akademije znanosti (pisanje tekstova izlagača uz naknadu), ekonomist Nikita Kričevski, medijski menadžer Aram Gabreljanov, šaljivdžija Vovan i ministar kulture Vladimir Medinski.

Projekti u Koktebelu

Dmitrij Kiselyov sagradio je kuću u Koktebelu, a 2003. osnovao je festival Jazz Koktebel. Prema vlastitim riječima, pokrenuo je i obnovu kuće-muzeja pisca i umjetnika Maximiliana Voloshina, u čemu su mu pomogli ukrajinski političar Dmitrij Tabachnik i budući predsjednik Ukrajine Petro Porošenko.

Od 2012. sudjeluje u kreiranju koktel najbolje vinarije u Koktebelu kapaciteta do 4 tisuće boca godišnje. Ostali investitori su obitelj Voloshin iz vinskih proizvođača Koktebel i obitelj dvojice moskovskih arhitekata - Dmitrija Ovčarova (projektirao je Kiselyov dom) i Aleksandra Nekrasova (Kiselyov susjed u Koktebelu), a financijski aspekti poduzeća su supruga ruske novinarke Marije Kiselyove. Nakon dobivanja dozvole, planira se povećati tiraž na 10.000 boca.

Kiselev također ima vilu u Koktebelu - gradska kuća na palubi s 5 kupaonica, liftom i bazenom. Izgradnja vile i obnova nasipa vrijedna je 4 milijarde rubalja. provodi se na teret saveznog proračuna Ruske Federacije. Prema programeru, prekršaji su počinjeni tijekom izgradnje vile, a u slučaju klizišta ona se može srušiti na kućama ispod. Nakon što su informacije o vili dospjele u publikaciju "Gorod24" koja je objavljena na Krimu, urednici su bili prisiljeni kupiti cjelokupni tiraž novina za svoj novac i dobiti otkaz, a materijal je uklonjen s internetske stranice novina.

Sankcije

Dmitrij Kiselyov nalazi se u drugom dijelu popisa Europske unije (EU), nadahnut pristupanjem Krima Rusiji, među ruskim političkim i državnim ličnostima, za koje su uvedene vize i financijska ograničenja. Prema časopisu Kommersant, TV voditeljica bila je planirana uvrstiti u prvi dio crne liste EU, ali Finska se tome protivila.

Generalni direktor All-Ruske državne televizije i radio-difuzne televizije Oleg Dobrodeev izjavio je da je „nevjerojatno koliko je brzo Europska unija usvojila vještinu represije protiv nepovoljnih novinara iz svojih ukrajinskih marioneta“. Po njegovom mišljenju, progon novinara znak je slabosti i inferiornosti. U znak podrške svom kolegi, novinari i TV voditelji TV kanala Rusija-1 uputili su otvoreno pismo novinarskoj zajednici Rusije.

Prema Dmitru Kiselyovu, sankcijske liste EU-a sastavili su ruski novinar Sergej Parkhomenko i politički i javni ličnost Aleksej Navalny.

U kolovozu 2014. Ukrajina je uvrštena na popis sankcija zbog svog položaja o ratu na Istoku Ukrajine i aneksiji Krima Rusiji. Također se nalazi na popisima sankcija Švicarske i Kanade kao persona non grata u Moldaviji. U rujnu 2015. bio je na listi sankcija Ukrajine, na kojoj se nalazi 400 pojedinaca i 90 pravnih osoba.

U rujnu 2015. podnio je tužbu protiv Vijeća Europske unije, zahtijevajući da se ukine odluka o uvrštavanju na popis sankcija EU-a i nadoknadi troškovi nastali u vezi s tim. Prema Dmitru Kiselyovu, sankcioniran je zbog izražavanja svog političkog položaja novinara i komentatora, te stoga postoji kršenje slobode govora. Također je istaknuo da ne može "aktivno podržavati" rusku politiku prema Ukrajini i nikada nije izrazio potporu "razmještanju ruskih trupa u Ukrajini". 15. lipnja 2017. Europski sud za opću nadležnost u Luksemburgu odbio je tužbeni zahtjev i odlučio sačuvati sankcije, na što je Kiselev reagirao člankom na web stranici RIA Novosti.

Pregleda

Ne smatra se homofobom i nije naišao na neprijateljski stav LGBT zajednice. Smatra da je TV kanal Dozhd uključen u "tendenciozne i vrijednosno destruktivne" aktivnosti. U rujnu 2014. imenovao je tri instituta konsenzusnih vrijednosti nepoznati pojam Rusi: crkva, obrazovanje i mediji. Kiselev se usredotočio na televiziju, gdje "moramo reći što je dobro, a što loše". U februaru 2019. Kiselyov je u intervjuu s blogericom Jurijem Dudyuom SSSR nazvao "slijepu granu razvoja ljudske evolucije".

Putin i oporba

7. listopada 2012. (na dan Putinovog 60. rođendana), tijekom programa Vesti Nedeli, Dmitrij Kiselev posvetio je komentar ovom događaju u trajanju od 12 minuta i 41 sekundu:

Po opsegu aktivnosti Putin-političar iz svojih prethodnika 20. stoljeća može se usporediti samo sa Staljinom. Metode su u osnovi različite. Cijena probijanja staljinista je neprihvatljiva, ali razmjera zadataka uređenja zemlje je sljedeća. Nakon Staljina, svaki sljedeći vođa Kremlja spuštao je ambiciju, a Rusija je tisućljećima došla do promjene bez krvi, demoralizirana i rastrgana.

Kao rezultat toga, mi ćemo saviti prste: obnovljena je borbena spremnost vojske, potvrđena je nuklearna ravnoteža, očuvana je teritorijalna cjelovitost, plaće Rusa su porasle 13 puta u rubaljima, mirovina im je porasla 10. Rusija je besplatna kao nikada do sada u njenoj povijesti.

Posebno su zanimljivi domaćini Vesti Nedeli bili izbori za Koordinacijsko vijeće oporbe. 28. listopada, u zapletu programa, objavio je anonimne izjave navodno u ime predstavnika prosvjedničkog pokreta, koji su događaj opisali kao "kocku", "tvornicu zvijezda", "dvuhvuhu bez meta", "banalnu prijevaru koju organiziraju oporbeni napadači".

Ukrajine i EU

2003. godine bio je autor mjuzikla „Tuzla“ za kijevsko kazalište „Suzirya“ (Sazviježđe). Govoreći o cilju stvaranja mjuzikla, Kiselyov je izrazio mišljenje da najnoviji događaji u Kerčanskom tjesnacu "zahtijevaju umjetničko razumijevanje". "Ovo je prirodna pojava kada u takvoj predratnoj atmosferi, a uvjeren sam da sada atmosfera nalikuje predratnoj, muze ne bi trebale šutjeti", rekao je novinar.

1. prosinca 2013., Dmitrij Kiselyov dio svog programa posvetio je prosvjedima protiv obustave povezanosti s EU-om u Ukrajini, gdje je izjavio da koalicija članica EU-a Švedska - Poljska - Litva koristi Ukrajinu za poticanje rata s Rusijom. Prema Kiselyovu, krajnji cilj zemalja koje su činile ovu antirusku „koaliciju“ je osveta za bitku kod Poltave, koju je Petar I dobio 1709. godine.Prema Kiselev-u, u Švedskoj, zbog ranog početka seksualne aktivnosti, dolazi do "radikalnog porasta pobačaja djece" i impotencije u dobi od 12 godina. Pored toga, Kiselyov je rekao da je ministar vanjskih poslova Švedske Karl Bildt u mladosti bio agent CIA-e. Korespondent za mrežno izdanje BuzzFeed Max Seddon je cijelu emisiju opisao kao "najezoteričnije tumačenje" događaja u Ukrajini.

U svibnju 2014., nakon svrgavanja predsjednika Janukoviča s vlasti, Kiselyov je rekao da "ne postoji Ukrajina. Ovo je virtualni koncept, virtualna zemlja ”i“ neuspjela država ”.

O propagandi homofobije

U kolovozu 2013. distribuiran je ulomak snimke emisije "Povijesni proces br. 19" Država i privatni život "od 4. travnja 2012. na kanalu" Rusija-1 ", u kojoj je Dmitrij Kiselyov pozvao na" pokop srca žrtava u prometnim nesrećama ". homoseksualac. Izjava je dobila negativnu reakciju u blogosferi. Skupina blogera uputila je žalbu Istražnom odboru i glavnom tužitelju Rusije sa zahtjevom da se TV voditeljica privede na krivičnu odgovornost prema članku 282. Kaznenog zakona Rusije (ekstremizam), čija je maksimalna kazna 5 godina zatvora.

U intervjuu s Ekho Moskvy, Kiselev je dao objašnjenje za svoje riječi:

Ovo je samo svjetska praksa. To se radi u Sjedinjenim Američkim Državama, Europskoj uniji, Japanu, arapskim zemljama, gotovo u cijelom svijetu, osim Rusije. Budući da je homoseksualcima zabranjeno davati krv, organe i tako dalje, to se ne smatra darivateljima. I vjerujem da je potrebno donijeti zakone koji su u skladu sa svjetskom praksom. To je sve ... ako, na primjer, homoseksualac u Americi umre, ne diraju ga, ne uzimaju organe od njega.

O homofobnim ubojstvima rekao je:

Naš problem s homoseksualcima je taj što se ponašaju provokativno, ponašaju se kao žrtve, da, to jest, oni svjesno nazivaju, izazivaju situacije, tako da oni postaju žrtve. Nitko im ne smeta da se vole onako kako žele. Oni većini agresivno nameću manjinske vrijednosti. Možda će se društvo tome suprotstaviti. Naravno, ha? U raznim oblicima, uključujući brutalne oblike.

Tijekom sastanka s predsjednikom Izraela Shimonom Peresom, Kiselyov je spomenuo da je "prema trenutnom zakonodavstvu u Izraelu gejevima zabranjeno davanje krvi i organa." Predsjednik je demantirao ovu tvrdnju ruskog novinara, napominjući da je u njegovoj zemlji doniranje zabranjeno samo oboljelima od AIDS-a.

U travnju 2014., TV voditeljica priznala je da je njegova fraza o "paljenju srca" bila namjerna provokacija "iskorištavanjem polemičkog programa, gdje je sukob mišljenja s elementima emisije dramatično položen."

Nakon što je ozakonio gay brak u Sjedinjenim Državama, podržao je stvaranje civilnih sindikata za LGBT osobe. Međutim, izjavio je da se to ne može nazvati brakom.

Obuhvat događaja u Ukrajini u 2013.-2014

18. ožujka 2014. na web stranici Društva znanstvenika (ONR) pojavili su se upućeni ministru telekomunikacija i masovnih komunikacija Rusije N. A. Nikiforovu, šefu Federalne službe za nadzor telekomunikacija, informacijskih tehnologija i masovnih komunikacija A. A. Zharov i generalnom direktoru VGTRK O B. Dobrodeev otvoreno pismo brojnih učenjaka o Kiselerovim neprimjerenim primjedbama u programu Vijesti tjedna od 16. ožujka, koje je okarakterizirano kao "agresivna propaganda". U pismu se također kaže da su programi Kiseleva "prepuni bahatosti, iskrivljenih činjenica, uvredljivih napada" u odnosu na Ruse i strane političare. Izjava sadrži zahtjev za provjeru emisija Kiselyova, emitiranih u posljednja tri mjeseca, "radi postojanja znakova ekstremizma, poticanja na etničku i etničku mržnju". 19. ožujka zaustavljeno je prikupljanje potpisa na zahtjev niza članova ONR-a. Izjavu je potpisalo 27 znanstvenika, uključujući šest akademika RAS-a i četiri odgovarajuća člana RAS-a.

Jevgenij Kiselyov, poznat po oštrim kritikama ruske politike prema Ukrajini, nazvao je Dmitrija Kiselyova "čak i ne imenjakom".

Dana 4. srpnja 2014., Služba sigurnosti Ukrajine pokrenula je kazneni postupak protiv Kiselyova prema članku "financiranje terorizma, pomoć terorističkim aktivnostima". Prema SBU, preko "Međunarodnog instituta za tisak" na čelu s Kiselevom, u Ukrajini dolaze sredstva za separatističke organizacije. Kiselyov je optužbe opisao kao "nastavak fantazija u kojima Natsiks živi na vlasti u Kijevu".

Imenovanje za šefa Agencije Rusija Danas

U vezi s imenovanjem Kiselyova za šefa nove novinske agencije Russia Today, koju je Vladimir Putin stvorio u prosincu 2013. na temelju RIA Novosti, nekoliko vodećih zapadnih medija objavilo je materijale u kojima se zvao "prokremljski televizijski voditelj-homofob", te stvaranje nove novinske agencije - Putinov pokušaj jačanja nadzora nad medijima. Dakle, na mjestu Čuvar materijal je objavljen pod naslovom "Putin je imenovao homofobnog televizijskog voditelja za šefa državne novinske agencije". Publikacija je Kiseleva opisala kao "konzervativno sidro vijesti" i "vjernog navijača Putina koji povremeno daje provokativne izjave". U članku je također navedeno da je "Kiselyov često optužen da je ustanak kremlske propagande" i da je stekao slavu zbog "otvorenih stavova anti-geja, antiamerikanaca i anti-opozicije". Agence France Presse nazvao je imenovanjem "TV voditelja antigeja" šefom nove novinske agencije Kremlj pokušajem "konsolidacije medija u državnom vlasništvu tijekom razdoblja pojačane kritike Putina 13-godišnje vladavine". "

Optužbe za ksenofobiju

16. veljače 2014. na Vesti Nedeli kritizirao je radiopostaju Ekho Moskvy, usredotočujući se na pjesnika Igora Irtenyeva i publicista Viktora Šenderoviča. TV voditeljica je u svom govoru nazvala Shenderovicha "otpadnikom", koji "ide na namjernu provokaciju koja graniči sa sabotažom", "postavljajući pokraj fašističkog njemačkog kaznenog prvaka Olimpijade 1936. Hansa Otta Wolkea - ratnog zločinca i sjajnu klizačicu djevojke Julia Lipnitskaya", i otkrio rekao je publici "pravo" ime Irteniev (Igor Moiseevich Rabinovich), koji je podržao "usporedbu Šenderoviča iz Olimpijade u Sočiju s Berlinom 1936.", a također podsjetio da su u Njemačkoj, gdje Irtenyev danas živi, ​​Židovi "pod Hitlerom ... p Azoriju i protjerane, a preostale poslao u koncentracione logore. Ne bi bilo ikakvih tekstova Šenderoviča ili Irtenjeva, ne bi bilo ni jednog. " Ruski židovski kongres 18. veljače objavio je službenu reakciju na ovaj govor, gdje je izrazio iznenađenje i ogorčenje zbog Kiselyovog pedaliranja protivnika židovskog podrijetla s ekrana državnog televizijskog kanala, okarakterizirao metode TV voditelja kao "iskrenu manifestaciju ksenofobije", te istaknuo neprihvatljivost korištenja nacionalnosti kao argumenta za kritiku.

Anti-amerikanizam

Bivši američki veleposlanik u Rusiji Michael McFaul 20. ožujka 2014. rekao je da je Kiselyov sudjelovao u programu američkog State Departmenta. Dopisnik Buzzfeeda Max Seddon rekao je da su Kiselyov i osam drugih novinara iz sedam zemalja prisustvovali sastanku koji je organizirao Državni ured za obrazovanje i kulturu Ministarstva vanjskih poslova SAD-a. kroz „Međunarodni program vođenja“ i posvećen „prijetnjama globalnoj sigurnosti u 21. stoljeću“.

21. ožujka Kiselyov je, u emisiji programa Vladimira Solovjova, priznao da je sudjelovao na sastanku, ali je izjavio da je platio putovanje i da ne zna da to putovanje organizira State Department.

Prema Seddonu, činjenica Kiselyovog sudjelovanja u američkom programu posebno je upečatljiva, budući da državni mediji u Rusiji vole demonizirati Putinove protivnike sastancima sa stranim dužnosnicima, aludirajući na činjenicu da tamo dobivaju "upute" CIA-e.

Počasti

  • Memorijalna medalja 13. siječnja (11. siječnja 1994.) - za svoj doprinos međunarodnom priznanju Republike Litvanije i u čast proslave Dana branitelja slobode i treće obljetnice tragičnih događaja na filmskom tornju u Vilniusu, Oduzeto od nagrade 3. travnja 2014. dekretom predsjednika Litve Dalija Grybauskaite. Potpisujući dokument, Grybauskaite je izjavila da je Kiselyov diskreditirala naslov primatelja počasne nagrade, a u svojim se emisijama rugala temeljnim vrijednostima slobode i demokracije. Zamjenica generalnog direktora televizijskog kanala NTV Tatyana Mitkova, uživo na večernjoj emisiji emisije Danas, izjavila je da je, solidarno s Kiselyov, istovremeno odbila uručenu medalju i zatražila da "predsjednica Litve, gospođa Grybauskaite, izbriše mene s popisa nagrađenih".
  • Red prijateljstva (5. svibnja 2011.) - za velike zasluge u razvoju domaće radiotelevizije, kulture, tiska i dugogodišnjeg plodnog djelovanja
  • Red "Za zasluge za Otadžbu", IV stupanj (13. veljače 2014.) - za postignute radne uspjehe, značajan doprinos društveno-ekonomskom razvoju Ruske Federacije, postignućima u humanitarnoj sferi, jačanju vladavine zakona, zaštiti prava i interesa građana, dugogodišnjem savjesnom radu
  • Red sv. Sergija iz Radoneža, 2 stupnja (ROC, 2014).

Pin
+1
Send
Share
Send

Pogledajte video: Kiselev: Huawei Ban PROOF That US Can Shut Down Internet, Cripple World Mobile Network! (Travanj 2020).